Počet položek: 0 0,- CZK

Reklamace a Odstoupení od smlouvy

Jak můžete reklamovat nebo vrátit zboží?

Na prodejně

Zboží si můžete osobně zanést do naší prodejny na adrese Cejl 88, Brno

Poštou nebo přepravní společností

Zboží připravte a bezpečně zabalte, přiložte průvodní dopis s popisem závady, kopií nákupního dokladu a vaší zpětnou adresou, případně i s číslem vašeho bankovního účtu pro případ vrácení peněz.
Předejte zboží přepravní společnosti a odešlete na adresu:

Cejl 88,
602 00 BRNO
+420 776 085 559
info@highsafety.cz

 

Otázky a odpovědi ( FAQ )

Jak mohu reklamovat?

Pokud jste registrovaný zákazník, ve svém účtu, v části “Moje reklamace” si založte reklamaci online a popiště prosím detailně závadu. Zboží následně stačí zabalit a odeslat na adresu provozovny Cejl 88, 602 00 Brno nebo přinést osobně.

Pokud nejste registrovaný vyplňte “Formulář pro reklamace”, kde popište prosím detailně závadu.  Zboží následně zabalte a odešlete na adresu provozovny Cejl 88, 602 00 Brno nebo přineste osobně.

V případě, že se jedná o vadu ve 14 denní lhůtě, vrátíme Vám peníze nebo zboží vyměníme.

 

Jak mohu odstoupit od Kupní smlouvy a vrátit zboží do 14 dnů?

Pokud jste registrovaný zákazník, ve svém účtu, v části “Moje reklamace” si založte reklamaci online (../index.php?sekce=moje_reklamace_nova ), kde následně zaškrtněte “Chci vrátit zboží v zákonné lhůtě”. Zboží následně stačí zabalit a odeslat na adresu provozovny Cejl 88, 602 00 Brno nebo přinést osobně.

Pokud nejste registrovaný vyplňte “Formulář pro Odstoupení od smlouvy”. Zboží následně zabalte a odešlete na adresu provozovny Cejl 88, 602 00 Brno nebo přineste osobně.

 

Co potřebuji k reklamaci za dokumenty?

Číslo dokladu o koupi nebo objednávky. Pokud zboží pošlete poštou a nejste registrováni, nezapomeňte přiložit jeden z formulářů pro Reklamaci nebo Odstoupení od smlouvy.

 

Potřebuji originální obal od výrobku?

K reklamaci originální obal není třeba, ale je vhodné v něm zboží poslat nebo přenášet. 

V případě vracení zboží ve 14 denní lhůtě je předpokladem nepoužitost zboží tedy i nepoškozený originální obal je nutností.

 

Může reklamaci vyzvednout někdo jiný?

Samozřejmně může jenom je třeba dát nám o tom vědět písemně nebo telefonicky.

 

Je nutné mít při reklamaci s sebou doklad o zaplacení?

Určitě je to lepší, ale není nutné mít s sebou doklad. Postačí nám Váš e-mail nebo číslo objednávky. Nutné je mít předem vyplněnou reklamaci online nebo vytisklý a vyplněný formulář.

Při odstoupení od smlouvy platí v podstatě to samé.

 

Jak dlouho trvá reklamace?

Vše se vždy snažíme vyřídit co nejrychleji, každopádně zákon umožňuje na vyřízení až 30 dnů.

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie.   Další informace